Typ figury: jabłko. Jaka jest najlepsza dieta dla jabłka?

Typ figury: jabłko. Jaka jest najlepsza dieta dla jabłka?

Redakcja

2016-12-19

brak komentarzy

Figura rodzaju jabłko to sylwetka przeważnie pojawiająca się u pań. Cechą jabłka są silne ramiona, łagodne nadgarstki, ale rozbudowana klatka piersiowa z obszernym biustem. Zobacz, co ci służy, a czego dobrze się wystrzegać a także jaka dieta będzie dla ciebie najlepsza, gdy posiadasz sylwetkę typu jabłko.

Jak tyje figura typu jabłko

Jeśli jabłko tyje, przybywa mu w obwodzie klatki piersiowej. Powiększa się biust. Na plecach, na poziomie łopatek magazynuje się tkanka tłuszczowa, a na karku buduje się garb tłuszczowy. Tężeją ramiona a także ręce od barku do łokcia. Przybywa oponek w obrębie talii.

Jadłospis, gdy posiadasz typ figury jabłko

Jabłko musi spożyć jak ptaszek, ale 4–5 razy każdego dnia, składniki, które redukują trudności z procesami trawiennymi. Wyeliminowanie posiłków z pszenicy a także mleka odzwierzęcego pozwoli wyeliminować problem wzdęć, które gnębią jabłka. Tradycyjny nabiał da się podmienić wyrobami z mleka koziego lub sojowego. Zalecane są surówki z jarzyn, brązowy ryż, marchew, buraki, niskotłuszczowe zupy jarzynowe, duszone w folii ryby, grillowana pierś kurczaka. Przekąska dla jabłka mogą białe i czerwone winogrona, gruszki, słonecznik, kiwi, daktyle.

Figura typu jabłko: w co się ubrać

By zamaskować niedociągnięcie talii a także brzuch, a zaznaczyć szczupłe łydki, pani jabłko musi selekcjonować spódnice rozszerzane, ale zaledwie od linii bioder. To wyrówna stosunek. Jabłko nie nosi bluzek, które odsłaniają talia, spodni biodrówek ani z wysokim stanem, ciuchów z lycrą, spódnic na gumkę lub marszczonych w pasie, puchowych kurtek. Sweterek z golfem czy pasek w talii to także zły pomysł. Figurę wysmuklą głębokie dekolty, długie korale lub szarfy a także szale bez przeszkód opadające w dół.

Ćwiczenia, gdy posiadasz sylwetkę takie jak jabłko

Świetne metody to gimnastyka. Trzeba także chodzić po schodach, na bieżni, biegać truchcikiem lub wykonywać przysiady. Talię wyszczupli sport rotacyjny, na przykład skłony na boki w położenia stojącej lub kręcenie hula-hoop. Figurę polepszy tenis a także podróż na rowerze. Dla jabłka pozytywne są aeroby, które angażują duże grupy mięśni wyższej części ciała, ponieważ pomagają uwolnić się od tłuszczu z ramion, klatki piersiowej, obrębie przepony a także pleców. Opłaca się także troszczyć się o nogi, ujędrniać je, by pozostały szczupłe.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Kobieta