Ćwiczenia na obwisłe ramiona z hantlami – dla kobiet i nie tylko!

Ćwiczenia na obwisłe ramiona z hantlami – dla kobiet i nie tylko!

Redakcja

2017-06-26

brak komentarzy

Już po kilkunastu dniach systematycznych treningów z hantlami dostrzeżesz początkowe zmiany w wyglądzie ramion. Nie powinnaś bać się, że dzięki treningowi z akcesoriami zaczniesz przypominać strongmana - wystarczy, że wybierzesz ciężarki o małej wadze, a tkanka mięśniowa ramion się nie rozrośnie. Sprawdź, co mogą zdziałać ćwiczenia na obwisłe ramiona z hantlami!

Jędrne ramiona – jak trenować?

Zestaw treningów z hantlami musi być tak skomponowany, żeby nie pominąć żadnej partii mięśni ramion. Najczęstszą bolączką kobiet okazują się tricepsy - obwisłe tylne partie ramion. Jak trenować, żeby całe ręce były jędrne a także kształtne? Jak dobrać hantle do treningów?

Ćwiczyć możesz bez najmniejszego obciążenia, ale lekkie fitnessowe ciężarki staną się bardzo pomocne w modelowaniu kształtu ramion. Damskie hantle ważą od 0,5 do 5 kg.

Jak dobrać hantle dla siebie? W sklepie wykonaj jedną serię treningów na ramiona - w trakcie ostatnich powtórek powinnaś poczuć trudność w ich wykonaniu. Rozpocznij od lekkich obciążników, ale nie zapominaj o zmianie hantli z upływem czasu, bo tkanka mięśniowa przyzwyczaja się do obciążenia. Jeżeli nie masz szansy zakupu hantli, możesz je zastąpić małymi butelkami z wodą lub piaskiem.

Ćwiczenia z hantlami dla kobiet

1 Zabierz w dłonie hantle oraz stań w wielkim rozkroku. Ręce opuść wzdłuż korpusu. Tym samym obniż biodra jak najniżej a także unieś dłonie, zbliżając je wnętrzem do barków. Powtarzaj 10-15 razy.

2 Zabierz w dłonie hantle a także stań w rozkroku. Ręce luźno zwisają. Unieś proste ręce w bok, wytrzymaj chwilę a także opuść. Powtarzaj 15 razy. Kolejne 10 powtórek wykonaj, kończąc każde uniesienie rąk zrobieniem jaskółki raz jedną, raz drugą nogą.

3 Zabierz w dłonie hantle oraz stań prosto, ściągnij łopatki. Zrób daleki wypad w przód prawą nogą, równocześnie unosząc dłonie w górę. Plecy ciągle proste. Odepchnij się prawą nogą a także wróć do pozycji prostej. Ćwicz raz jedną, raz drugą nogą. Wykonaj po 5-10 powtórek każdą.

Opisane powyżej ćwiczenia na obwisłe ramiona z hantlami pozwolą Ci bez problemu wymodelować te partie ciała przy jednoczesnym utrzymaniu ich kobiecej i delikatnej prezencji. 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Sport