Trening na mięśnie

Trening na mięśnie

Redakcja

2016-07-27

brak komentarzy

Szukanie odpowiedniego sposobu na budowę tkanki mięśniowej warto rozpocząć od wiedzy teoretycznej. Bez niej nawet najlepsze przygotowanie może nie przynieść odpowiednich rezultatów. Dlatego już dziś zdajcie się na potężną dawkę wiedzy i postawcie na rozważny trening na mięśnie. Dzięki temu rezultaty osiągnięcie zdecydowanie szybciej. Gotowi? To zaczynamy!

Odpowiednia ochrona

Gdy rozpoczynasz ćwiczenia na intensywnych obrotach, pamiętaj o podstawach. Przyrost tkanki mięśniowej będzie tym większy, im z większą regularnością będziesz przyjmował codzienną porcję białka. Napój bogaty o co najmniej 20 g substancji przed i po treningiem niech zostanie Twoich sprzymierzeńcem.

Regularny transport

By Twoje ciało zamienić w rzeźbę mężczyzny z prawdziwego zdarzenia pamiętaj o spożywaniu posiłków regularnie. Niech do Twojego organizmu będzie dostarczana co 2 godziny porcja wartościowych składników. Z jednej strony one pomogą Ci utrzymać szczupłą sylwetkę, zaś z drugiej strony pobudzą do pracy metabolizm. Jednocześnie zwróć uwagę na proporcje. Bilansuj ilość węglowodanów i białek, wybierając przykładowo pierś z indyka i ziemniaki. Jeżeli już teraz czujesz, że będzie Ci trudno zastosować się do naszych zasad, postaw na proteinowy koktajl przed snem.

Węglowodanowy ładunek

Czy wiesz, że niewłaściwe spożywanie węglowodanów może spowodować, że obwód pasa niespodziewanie zwiększy się z rozmiaru M do XL? Dlatego zwracamy uwagę na to, by mądrze gospodarować posiłkami. Dlatego jeżeli pragniesz zyskać energią bez obawy o oponkę po treningu zjadaj ok. 1 g węglowodanów na każdy 1 kg masy ciała. Dla mężczyzny ważącego 85 kg, wystarczą 2 bagietki bądź 2 słodkie ziemniaki. Proste!

L-argininowe wsparcie

Oczywiście możesz do swojego jadłospisu wprowadzić suplementy, pod warunkiem, że wybierzesz te naturalne. Niestety często zapominamy, że to co najlepsze tkwi w naturze, dlatego sięgnij po Men Solution. Każda kapsułka to maksymalna zawartość czystej l-argininy, która jest potężnym paliwem do rozbudowy tkanki mięśniowej. Gdy połączymy trening na mięśnie z naturalną suplementacją, otrzymamy satysfakcjonujące efekty.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

SportMężczyzna