Jak powiększyć bicepsy? Skuteczne ćwiczenia!

Jak powiększyć bicepsy? Skuteczne ćwiczenia!

Redakcja

2016-07-27

brak komentarzy

Zamiana tkanki tłuszczowej na masę mięśniową to zadanie, które stanowi cel niejednego mężczyzny. Panowie pragną poszczycić się swoją muskulaturą i właśnie nią zachwycić kobiety. Oczywiście zadanie nie należy do najłatwiejszych, lecz dzisiaj postaramy się je uprościć do niezbędnego minimum i w przystępny sposób odpowiedzieć na pytanie, jak powiększyć bicepsy. Gotowi?

Po pierwsze…

Każdy sportowiec, zarówno początkujący, jak i zaawansowany pragnie w maksymalny sposób powiększyć bicepsy, nawet gdy to grozi dysproporcją względem całego organizmu. Jest to jeden z pierwszych błędów, które prowadzą do rozbudowy mięśni dwugłowych, ramiennych i przedramion, a przy tym do całkowitego zaniedbania mięśni nóg. Panowie, taka rozbieżność w rozwoju sylwetki nie wygląda dobrze!

Po drugie…

Nie możemy zapomnieć o odpowiednim rozgrzaniu naszego organizmu przed serią treningową. W tym zakresie szczególnie interesować nas będzie właściwe rozruszanie stawów łokciowych oraz nadgarstków, ponieważ to one wykonują najcięższą pracę. Jednocześnie nie możemy bagatelizować stawów barkowych oraz kręgosłupa. Postawmy na kilka minut treningu aerobowego, ćwiczeń rozgrzewających i rozciągających, a po nich rozpocznijmy właściwe ćwiczenia.

Po trzecie…
Jak powiększyć bicepsy? Wystarczy zastosować się do poniższych ćwiczeń i regularnie zwiększać zarówno obciążenie, jak i ilość powtórzeń w kolejnych seriach. Szczególnie rekomendowane jest:

  • uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem

  • uginanie ramion ze sztangielkami stojąc z zastosowanie uchwytu „młotkowego”

  • uginanie ramion ze sztangą na „modlitewniku”

  • uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie na ławce skośnej

  • uginanie nadgarstków podchwytem i nachwytem w siadzie

  • prostowanie ramion na wyciągu stojąc

  • wyciskanie „francuskie” sztangi w siadzie

  • prostowanie ramienia podchwytem na wyciągu stojąc

  • pompki na poręczach

Po czwarte…

Większa mobilizacja naszego organizmu do intensywniejszej pracy następuje szczególnie, gdy nasze treningi połączymy z naturalną suplementacją. Coraz więcej na sklepowych półkach pojawia się kapsułek bogatych w l-argininę, lecz jedynie jej maksymalna zawartość może mieć realny wpływ na organizm mężczyzny. Dlatego zanim zdecydujemy się na zakup w pobliskim sklepie, warto rozważyć suplement Men Solution bezpośrednio od producenta. Rozwiązanie jest bezpieczne i skuteczne dla organizmu. Kapsułki pobudzają do pracy naszą tkankę tłuszczową, by ta zamieniła się w naturalne mięśnie. Jednocześnie tabletki poprawiają funkcjonalność układu krążenia, co oznacza, że wznoszą życie intymne na wyżyny!


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

SportMężczyzna