Coś na masę i rzeźbę? Kilka prostych zasad

Coś na masę i rzeźbę? Kilka prostych zasad

Redakcja

2016-07-27

brak komentarzy

Utrzymanie właściwego kursu na drodze do wymarzonej sylwetki to nie lada wyzwanie. W końcu próbowałeś zrealizować plan nie jeden raz, prawda? Dziś przygotowaliśmy dla Ciebie szybkie wskazówki, które przybliżą Cię do zamierzonego celu, a jednocześnie będą Twoim świadomym wyborem. Zanim zaczniemy, pamiętaj, by nie przesadzić w żadną ze stron. Jesteś gotowy?

Czy wiesz, że…

  1. Wystarczy jeść tygodniowo jedynie 3 puszki sardynek, by w mierzalnym stopniu zredukować ból mięśni po intensywnym treningu. Dieta po ćwiczeniach fizycznych jest szczególnie istotna, ponieważ to wtedy (a nie na siłowni) rosną nasze mięśnie. Niech dostaną dodatkowe wsparcie!

  2. Jajka to bogactwo białka, które aż w 97% jesteśmy w stanie przerobić na pełnowartościową tkankę mięśniową. Jest to rekordowy współczynnik przyswajalności, nieosiągnięty przez żaden inny produkt spożywczy. Dla porównania – wartość dla tuńczyka (również faworyta) wynosi 92%.

  3. Wystarczy postawić na kombinację aminokwasów, by o 50% zwiększyć przyswajalność białka. Taka różnorodność pozwoli nam szybciej rozbudować tkankę mięśniową, a przy okazji dobrze smakuje. Tym bardziej jeżeli połączymy przykładowo pełnoziarniste pieczywo z masłem orzechowym.

  4. Aby dostarczyć 30 g białka do naszego organizmu, nie musimy się wysilać. Wystarczy tylko zastanowić się chwilę i przy najbliższych zakupach wybrać odpowiednie produkty z półki. Przykładowo: pierś z kurczaka, 20 krewetek, filet z dorsza bądź jedną puszkę tuńczyka. Prawda, że proste?

  5. Okazuje się, że lody nie są taką straszną przekąską. Porcja słodkości zjedzona 2 godziny po intensywnym treningu jest cennym wsparciem dla mężczyzny. Lody skutecznie podnoszą poziom insuliny, która reguluje przyswajalność białek. Dokładnie o to nam chodzi!

  6. Wystarczy 148 g porcji steku, by zaspokoić dzienne zapotrzebowanie na wartościowe substancje, w tym witaminę B12. Jednocześnie dokładnie taki kawałek mięsa jest w stanie dostarczyć 83% dziennej dawki cynku, 40% żelaza i niebagatelnie 78% białka.

Jak widać, wystarczy odpowiednio bilansować ze sobą składniki, by znaleźć coś na masę i rzeźbę. Niech nasze zestawienie będzie dla Was drogowskazem przy wyborze produktów z supermarketowych półek. Jednocześnie zwracamy Wam uwagę na naturalną suplementację – Men Solution. Kapsułki powstały w wyniku wieloletnich badań nad skutecznością l-argininy i jej wpływu na rozwój tkanki mięśniowej. Z dobrodziejstwa naturalnego aminokwasu warto skorzystać już dziś!


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

SportMężczyzna