Szybkie i skuteczne odchudzanie – dieta 1000 kcal

Szybkie i skuteczne odchudzanie – dieta 1000 kcal

Redakcja

2016-10-23

1 komentarz

Zbliża się uroczystość rodzinna, wesele siostry, a może upragniony wyjazd nad morzem. Niestety z przerażeniem zauważasz, że Twoja ulubiona sukienka stała się za ciasna, a inne stylizacje zdecydowanie ładniej prezentują się na wieszaku. Jeżeli w tym momencie rozważasz bieg do najbliższego sklepu po nową kreację, a w Twojej głowie mnożą się kolejne wymówki, to najwyższy czas zmniejszyć obroty. Zatrzymaj się na chwilę i zastanów, co możesz zrobić.

Niech Twoim drogowskazem będzie szybkie i skuteczne odchudzanie na diecie 1000 kalorii. Można ją stosować dokładnie tydzień, by przyniosła satysfakcjonujące rezultaty. Czy tego właśnie szukałaś? 1000 kalorii – czy to za mało? Niskokaloryczna dieta 1000 kcal może szybko spalić zbędny tłuszczyk w naszym organizmie, lecz pod warunkiem, że sami będziemy ściśle przestrzegać jej zasad. Musimy pamiętać, że nasz organizm domaga się pełnowartościowych posiłków, które zapobiegną uczuciu głodu, dlatego i w tej diecie ta reguła obowiązuje! Gdy odpowiednio skomponujemy jadłospis, by na naszym talerzu znalazły się białka, tłuszcze i węglowodany, wtedy możemy liczyć na redukcję kilogramów.

Grunt to proporcje

Odpowiednie proporcje składników to podstawa. Brak regularności i dyscypliny sprawi, że szybkie i skuteczne odchudzanie, może równie szybko wymknąć się spod naszej kontroli. Dlatego szczególnie rekomendowane jest spożycie mniejszej ilości posiłków co 2-3 godziny. Przykładowym śniadaniem może być banan z kromką pieczywa pełnoziarnistego. Obiad to doskonały moment na spożycie 100 g ryby (zamiennie z mięsem drobiowym) i miską sałatki, zaś na podwieczorek polecany jest jogurt naturalny bądź świeże owoce. Taka dieta może być stosowana wyłącznie tydzień, dlatego po upływie 7 dni należy uważać na efekt jo – jo. By go uniknąć warto stopniowo wzbogacać swoją dietę o kolejne produkty tak, by całość obejmowała nie 2000 kcal, lecz 1400.

Aktywność

Chcąc schudnąć, warto wprowadzić też więcej ruchu do swojego planu dnia. Niestety zazwyczaj aktywność fizyczną w czasie odchudzania traktujemy jako przykry obowiązek, dlatego czas na zmianę podejścia. Wystarczy rozejrzeć się po najbliższych obiektach – siłowniach i szkołach tańca. Niech one będą inspiracją do szczupłej figury i nabycia nowych umiejętności.


Dodaj komentarz

Komentarze

annawalczak

2016-10-25 00:00:58


akurat taka dieta na mnie nie dziala...za mało tych kalorii:))

OdchudzanieDieta