Jedzenie na mieście – co zrobić

Jedzenie na mieście – co zrobić

Redakcja

2016-07-27

brak komentarzy

Jedzenie na mieście – co zrobić, by w restauracji trzymać się diety?

Diety są proste w momencie, gdy jadasz w domu. Co zrobić, gdy w czasie odchudzania jesteś zmuszona stołować się poza domem? Czy naprawdę restauracje nie sprzyjają osobom na diecie? Owszem, gdy mowa o sieciach fast food, ale poza nimi są miejsca, w których dania pełnowartościowe i niskokaloryczne są na porządku dziennym.

Kolacja w restauracji włoskiej

Restauracja włoska to nie tylko pizza. Tutaj doskonałym wyborem są grillowanie owoce morza, ryby czy mięsa. Bez sosów i dodatków to posiłek, który sprawdzi się idealnie nawet przy najbardziej rygorystycznej diecie. Jeżeli jesteś zwolenniczką makaronów, powinnaś zdecydować się na pasty z sosami pomidorowymi z dodatkiem wołowiny, tuńczyka bądź warzyw. Niech Twoja czujność będzie zachowana w przypadku sosów na bazie śmietany i z dodatkiem sera. Tutaj klasyczna carbonara to 600 – 700 kalorii. Równie kaloryczna jest lasagne i cannelloni.

Kolacja w restauracji azjatyckiej

Kuchnie azjatyckie to bardzo szeroki wybór dań o niskiej zawartości kalorycznej. Ich dodatkiem są świeże zioła i imbir ułatwiając trawienie. Niemniej jednak, tutaj też czyhają pułapki, w tym wszelkie potrawy smażone w głębokim tłuszczu (sajgonki, krewetki w cieście, kaczka). Doskonałym wyborem będzie warzywne curry z porcją makaronu sojowego bądź ryżu. Godne polecenia są także pierożki gotowane na parze. Należy jednak pamiętać o rozsądnym używaniu sosów, w tym słonego sosu sojowego.

Kolacja w restauracji polskiej

Jeżeli mamy ochotę na tradycyjną kuchnię polską, warto skusić się na grillowane mięso lub ryby z dodatkiem surówek bądź kiszonych ogórków. Jeżeli nie wyobrażamy sobie dania bez ziemniaków, wybierzmy puree bez masła. Doskonałym źródłem energii jest ryż z jabłkami idealny na lunch. Co powinniśmy omijać? Przede wszystkim ograniczmy pieczone ziemniaki, mięso i ryby w panierce, krokiety i naleśniki. Nie mogąc się oprzeć deserowi, wybierzmy sorbet bądź niewielką porcję owoców.

Suplementy

By dodatkowo zahamować apetyt i podkręcić tempo odchudzania warto stosować suplementację Forskolin. Każda z kapsułek to zbilansowana zawartość ekstraktu z pokrzywy indyjskiej – substancji, która wspomaga syntezę cukrów, zwiększa efekt termogenezy, a tym samym podkręca tempo odchudzania. Sprawdź, co ma do zaoferowania producent naturalnych suplementów Forskolin.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

UrodaOdchudzanieDietaZdrowy styl życia