Gimnastyka po 40-tce- ćwicz w domu!

Gimnastyka po 40-tce- ćwicz w domu!

Redakcja

2016-09-03

brak komentarzy

Nie każdy lubi trenować, a tym bardziej wykonywać tego przy tłumie osób na sali treningowej czy w fitness klubie. Każdy mimo wszystko, zwłaszcza kobieta, chce prezentować się kusząco. Mamy lato, zatem przydałoby się wyeliminować nadprogramowe centymetry by móc na pewno wskoczyć w strój kąpielowy a także zaszaleć na plaży. Po 40-tce też mozesz mieć idealną sylwetę. Gimnastyka w domu ci to umożliwi!

Nie potrzeba do nich jakichkolwiek specjalistycznych przyrządów jedynie co trochę wolnego czasu a także miejsca. Te ćwiczenia wyszczuplające nie zabiorą wam nazbyt dużo wolnego czasu, bo ich przeprowadzenie zajmuje jedyne parę min. Powtarzane każdego dnia na pewno dadzą pożądane rezultaty, a im więcej czasu się na nie poświęci tym rezultaty staną się prędzej uwydatnione. Oto przykładowa gimnastyka do zrobinia w domu.

Nożyce

Nożyce to ćwiczenie świetnie wszystkim znane z czasów szkoły podstawowej, niedużo ludzi mimo wszystko wie, że to doskonała gimnastyka dla kobiet po 40-tce bowiem skutecznie spala tkankę tłuszczową. Ułóż się na podłożu na plecach, ręce połóż wzdłuż ciała, nogi złączone również połóż na podłożu. Teraz unoś złączone nogi na kilka centymetrów nad ziemię a także przez 2 minuty wykonuj ruch taki, że nogi zakładają się na przemian jak nożyczki. Teraz wróć do pozycji wyjściowej policz do 10 a także znowu unieś nogi tym razem wyżej oraz powtarzaj ćwiczenie znowu przez 2 minuty. Opuść nogi, policz do 10 a także znowu unieś nogi teraz dość wysoko, żeby były praktycznie prostopadłe do podłoża a także znowu ćwicz 2 minuty. Na koniec opuść nogi na podłogę, rozluźnij się.

 Wypychanie bioder

Skoro leżymy już na plecach to wykonajmy drugie ćwiczenie wyszczuplające jakim okazuje się wypychanie bioder. Sprawdzamy, zatem czy plecy przylegają do podłoża, układamy ręce wzdłuż ciała, uginamy kolana, napinamy pupę a także unosimy biodra w górę. Teraz wypychamy jeszcze zdecydowanie bardziej w górę biodra a także równocześnie unosimy wyprostowaną nogę. Wytrzymaj tak chwilę a także wróć do pozycji wyjściowej. Zmień nogę oraz powtarzaj trening. To ćwiczenie powtarzamy po 10 razy na każdą z nóg.

Podnoszenie nogi w górę

Brzmi banalnie, ale okazuje się to znakomite ćwiczenie wyszczuplające. Klękamy, zatem na podłożu a także korpus opieramy na przedramionach. Potem sprawdzamy czy kolana a także łokcie znajdują się ugięte pod kątem 90 stopni a także wciągamy brzuch. Teraz ugiętą w kolanie nogę unosimy w górę, napinając przy tym pupę. Wytrzymujemy chwilę a także wracamy do pozycji wyjściowej. Teraz to samo robimy z drugą nogą i tak 10 razy na każdą z nóg. 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

OdchudzanieDietaSport